niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku :)

Przyszedł czas na podsumowanie minionego 2015 roku :)
Uważam, że był to na prawdę dobry rok ! :) 
Rok odważnych decyzji i działań ! <3
Cały rok skupiał się na spełnieniu czegoś co wydawało mi się kiedyś nierealne - USA. ! <3
Prawie wszystkie moje działania, skierowane były w tym kierunku, chciałam się idealnie przygotować na te prawie 4 miesiące za oceanem :) 
Teraz mam głowę pełną wspomnień, których nikt mi już nie odbierze. <3

Pod względem treningów również uważam ten rok za bardzo udany. Treningi i dieta były regularnie, a motywacja utrzymywała się na dość wysokim poziomie :) 
Zaobserwowałam też ogromny progres jeśli chodzi o sylwetkę ale również siłowy :) Dowiedziałam się wiele o swoim organizmie i wzbogaciłam moje menu o pyszne potrawy. (y) :)

W 2015 przeczytałam wiele książek i obejrzałam wiele inspirujących filmów. Przeprowadziłam sporo rozmów, które zmusiły mnie do przemyśleń i mogę zdecydowanie powiedzieć, że moje myślenie się zmieniło. (y)
Teraz już wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych i wiem, że wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić jeśli tylko będziemy mieć odwagę do nich dążyć. <3

Miniony rok był również przełomowy dla tej strony :) Obawiałam się, że opuście mnie na czas mojej nieobecności ale nie -  Wy wspieraliście mnie i motywowaliście. :) Od samego początku istnienia tej strony wiedział o niej jedynie mój P. i WY- osoby zainteresowane tą tematyką :) Teraz widzę, stopniowy przypływ "lików" ze strony moich znajomych. 
Zawsze się przejmowałam opinią innych, ale przyszedł czas kiedy powiedziałam sobie "dość", bo przecież nie robię nic złego i jestem wręcz dumna z tego co tu razem stworzyliśmy :) <3

2015 był również sprzyjający mi pod względem zdrowotnym, można powiedzieć, że nie licząc ostatniego pechowego tygodnia przez cały rok tylko raz byłam przeziębiona :) Co uważam za sukces ! (y)

Dość już tego podsumowania :)
Na końcu chce podziękować wszystkim tym którzy przyczynili się do tego, że ten miniony rok był na prawdę udany :)
Mojemu P.- który nigdy nie przestanie mnie inspirować i motywować, bliskim i przyjaciołom, osobom, które poznałam w tym roku osobiście i zagościły na zawsze w moich wspomnieniach, oraz Wszystkim tym z którymi nie miałam okazji się jeszcze spotkać na  żywo, a czuję, że są moimi bratnimi duszami :) 
Dziękuję za każdy like, komentarz czy udostępnienie :) 
Bez Was wszystkich ten rok nie byłby tak udany :) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz